Waar vind ik meer informatie over eHerkenning?
Informatie over eHerkenning vindt u op verschillende plaatsen:
naar bovenHoe kan ik vacatures plaatsen op werk.nl?
Er zijn verschillende manieren om vacatures te plaatsen op werk.nl:
- U plaatst zelf de vacature(s). Hiervoor heeft u een eHerkenningsmiddel nodig met een machtiging voor de dienst ‘plaatsen van vacatures en zoeken naar cv’s’.
- Het WerkgeversServicepunt plaatst uw vacature(s). Meld uw vacature(s) aan.
- U laat een multiposter uw vacatures plaatsen: Dit is een bedrijf dat uw vacatures op meerdere platformen tegelijk zet. Dit proces verloopt zonder tussenkomst van werk.nl.
naar bovenWaarom kan ik mijn vacature niet activeren?
Wilt u uw vacature activeren, maar lukt dit niet omdat het scherm blijft hangen? Controleer dan of bij de volgende 3 onderdelen de juiste datum is ingevuld. De datum mag niet in het verleden liggen.
- Onder ‘Stap3: Arbeidsvoorwaarden’ de startdatum van de functie (bij een mogelijk vast of tijdelijk contract).
- Onder ‘Stap3: Arbeidsvoorwaarden’ de einddatum van de functie (bij een mogelijk vast of tijdelijk contract).
- De vervaldatum in het scherm als u de vacature wilt activeren.
Nadat hier data zijn ingevuld die in de toekomst liggen, moet u de vacature kunnen activeren.
Kunt u hierna de vacature nog steeds niet activeren? Dan raden we u aan de hele vacature te controleren op niet ingevulde velden. Of de vacature opnieuw in te voeren. Onze excuses hiervoor, we werken er aan dat u een duidelijke melding krijgt van de velden die niet (goed) zijn ingevuld.
naar bovenHoe zet ik de e-mailservice voor mijn vacature aan of uit?
U kunt de e-mailservice alleen instellen als u gemachtigd bent voor de dienst ‘plaatsen van vacatures en zoeken naar cv’s’.
Zo past u de e-mailservice voor vacatures aan:
- Log in op Mijn werk.nl.
- Klik onder ‘Vacatures’ op ‘Mijn vacatures’.
- Per vacature staat onder ‘E-mailservice’ of u wel of niet bent aangemeld.
- Klik op ‘Notificaties aanpassen’.
- Vink het hokje aan of uit bij de zin ‘Ik wil per e-mail bericht ontvangen als er nieuwe cv's zijn die bij mijn vacature passen.'
- Klik op ‘Opslaan’.
naar bovenHoe pas ik mijn bedrijfsgegevens aan?
Uw kunt uw bedrijfsgegevens alleen aanpassen als u gemachtigd bent voor de dienst ‘beheren van account(s)’.
Log in op Mijn werk.nl en ga naar het onderdeel ‘Mijn bedrijfsprofiel’. Daar kunt u de volgende gegevens aanpassen:
- Bedrijfsprofielgegevens: bedrijfsnaam, e-mailadres, KvK-nummer, adres, website, sector, aantal medewerkers.
- Contactpersonen: afdeling, naam, telefoonnummer en e-mailadres van contactpersonen.
naar bovenWaarom zie ik cv’s die niet meer actief of beschikbaar zijn?
Bij uw bewaarde cv’s kunt u deze melding krijgen als een cv is verlopen of door de eigenaar is verwijderd. We tonen u deze cv’s nog wel, zodat u weet dat het cv wel is bewaard maar niet langer beschikbaar is.
naar boven